2014. március 9., vasárnap

Különleges díj! :3


15.Díj!

Nagyon szépen köszönöm Loraa*-*-nak, hogy megtisztelt ezzel a különleges díjjal ! :3 El se hiszem, hogy én is megkaptam, hálás vagyok érte! :3 Megtiszteltetés számomra! :3 
Iszonyat jó színe van ennek a díjnak! :D 

 A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.



Szabályok:
1. Iratkozz fel a küldő blogjára! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
2. Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik!
3. Ne küld vissza neki a díjat!
4. Válaszolj öt kérdésére! (Amelyik blogra kaptad, annak az összes írójára vonatkozik.)
5. Írj magadról 5 dolgot, és tegyél fel 5 kérdést! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
6. Majd küldd tovább 5 embernek. Ha nem ismersz annyi blogot, látogass meg egy-két FB csoportot.
7. Minden szabályt kötelességed betartani, mivel ezzel jobbá teszed a többi író életét is. Ezzel a díjjal támogatod őt, hogy ne adja fel amit csinál.
8. Mielőtt kiteszed a díj képét, mindenképp tüntesd fel a következő szöveget; A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
9. Köszönjük, hogy hozzájárulsz a továbbításhoz!
10. Ha egyszer visszakapod a díjat, már ne küldd vissza, mert akkor az egy örök körforgás lenne.
11. Kötelességed az egész szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül!

5 dolog rólam:
- Imádom az állatokat!
- Szeretem Larryt és hiszek bennük, akárki akármit is mond!
- Imádok zenét hallgatni, nem tudom mi lenne velem zene nélkül!
- Kedvenc színem a piros!
- Van egy cicám, akit nagyon imádok, és minden napomat feldobja! :D

5 válasz:
1. Melyik volt a kedvenc meséd kiskorodban?
- Tom és Jerry :D (még most is, és szoktam nézni is :D)
2. Az íráson kívül mit szeretsz nagyon csinálni?
- Rajzolni, filmet nézni és olvasni.
3. Kedvenc blogíród? Mondj négyet! :)
  Zsoo
4. Gyerekkori álmod mi?
- Na ez egy jó kérdés, asszem mindig egy lovat szerettem volna :D 
5. Mióta írsz?
- Igazából régebben verseket írtam, de a blog írással 2013.október 1-je óta foglalkozom :D

5 kérdés:
1. Mit szeretsz csinálni szabadidődben?
2. Szeretnél egyszer könyvet is kiadni?
3. Mi a kedvenc színed?
4. Miért kezdtél el írni?
5. Miért pont Larryről írsz?

Küldöm:

2 megjegyzés:

  1. Sziia:)
    Én is szeretnék adni egy díjat,gondoltam erre a blogodra is küldök,hiszen ezt is imádom és örülök,hogy lefordítod azt a képregényt,megfogadtam,hogy nem olvasok elôre,hanem kivárom a fordítást :D
    http://whataboutlovenarryfanfiction.blogspot.hu/2014/03/7dijam.html?m=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello! :)
      Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám, és megleptél egy díjjal! :3 Amint tudom, kirakom a többi közé! :D
      Ez nagyon kedves tőled, örülök, hogy vársz a fordításomra! :D :3

      Törlés